joi, 30 august 2007

Postul 96

In principiu,"Marea Surpriza" pentru postul 100 este aproape gata.In proportie de 98% va fi gata sambata-duminica,sperand de asemenea ca o sa va impresioneze.Speram ca va da putina originalitate si putin trafic in acelasi timp.Ok,atat despre asta.

A inceput US Openul! Ultimul Grand Slam al anului.Am urmarit foarte putin din meciul lui Federer(nu sunt sigur cu cine...) care a invins lejer in 3 seturi,si aproape integral debutul lui Nadal in turneu cu un australian locul 126(sau pe-aproape).Nadal a invins greu in 4 seturi,chinuindu-se serios.O accidentare la genunchi,sau poate pur si simplu nu a intrat bine in adidasi...Sper sa-si revina,caci aseara nu prea mi-a placut de el.Ce mi-a placut a fost figura sa cand era in corzi...Arata ca un leu ranit...Si pentru un moment a si reactionat asa.Adversarul n-a avut o conditie fizica prea buna...la nivelul sau,4 seturi erau deja prea multe,daca el de regula joaca doua,maxim 3...La fete nu stiu mai nimic...sper ca Sharapova sa aibe si ea o rabufnire de orgoliu si sa inceapa sa joace mai bine...

Ieri mi s-a intamplat ceva senzational...O promotie de la Ati imi permitea sa downloadez de pe site-ul lor un joc full gratis.Era vorba de Half Life 2 si un oarecare expansion.Cu totul,downloadul avea 3 Gb si pentru a incepe trebuia descarcat un programel de 1 mb numit Steam.Prin intermediul Steam avea sa fie descarcat jocul.Toate bune si frumoase,doar ca eu am instalat Steam pe driveul C,si downloadul nu mergea mutat ,fiind programat sa nu se descarce decat in directorul de instalare Steam.Bineinteles ca eu nu aveam 3 Gb la dispozitie pe C,asa ca am oprit instalarea,am dezinstalat si reinstalat Steam-ul dar degeaba,Ati nu mai imi dadea acces,spunandu-mi ca deja am downloadat jocul.Uite asa am luat o mare teapa!Cine are placa video Ati Radeon,poate incerca sa intre aici si sa incerce sa descarce.Repet,aveti o singura sansa,asa ca profitati de ea!

Am inceput sa ascult masiv Skid Row si Iron Maiden,putin Manowar,Whitesnake si o melodie de la U2.Scaparam putin de Metallica,Apocalyptica si Godsmack.

Duminica,la HBO avem o premiera destul de interesanta,un film numit De-a v-ati ascunselea/Hide & Seek , iar distributia mi-a captat atentia:Robert de Niro si Dakota Fanning.Eu zic ca merita...E thriller/horror!

Nu cred ca voi mai posta in zilele urmatoare...Surpriza va contine mai mult de un post,deci ar insemna 97,98,99,100.Dap,in jur de patru posturi intr-o singura zi...Sa speram ca merita.Momentul ar fi in ziua de sambata spre duminica,deci se va intampla noaptea,cand voi dormiti,ca sa nu observati diferenta in timpul zilei.In cel mai rau caz,s-ar intampla luni,dar eu promit ca duminica veti putea vedea.Mama,nu am cam exagerat?Sper ca nu...

Pe curand...sa speram ca pe duminica!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Asteptam postul 100. Bafta si sper sa ne faci o mare supriza!

Anonim spunea...

Asteptam...

Anonim spunea...

Asteptam...

(numa bagi in blogrollu tau?:D)

Anonim spunea...

cersetorule :P

ce se mai aude despre post :P?

Stephen G. spunea...

Din cauza unor probleme neprevazute,eu n-am fost in week-end acasa,asa ca nici de blog si surpriza nu m-am ocupat,dar daca nu in aceasta seara,promit ca marti 100%.

@deeny...mai vedem :D scrie mai constant,lasa commenturi p-aci si te bag imediat la blogroll!

Anonim spunea...

Good brief and this post helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.